Asist Ambulans’ da profesyonel ekipler ile “ yataktan yatağa ” tıbbi nakiller.

Bu ne anlama geliyor? Esasen, bir geri dönüş rezervasyonu oluşturulduğunda, geri kalan tüm işlemleri hallediyoruz.

Doktorlar, biletler, seyahat kartları, tarifeler, izinler, rota planları… kelimenin tam anlamıyla bir geri dönüşte olması gereken her şeyi baştan sona, bize bırakabilirsiniz. Bunun hastalara ve ailelere kapsamlı bir şekilde bakmanın tek yolu olduğunu düşünüyoruz. Yataktan yatağa pratikte ne anlama geldiği hakkında daha fazla bilgi için bu yazıya göz atmak isteyebilirsiniz:

Tıbbi geri dönüş: “ yataktan yatağa ” hizmeti neden bu kadar önemlidir?

Bir anlamda, “ evden eve ” ifadesi verdiğimiz hizmeti tam anlamıyla yansıtmaz. Çünkü hizmet aslında hastayı en son sedyeden yatağa yatırdıktan sonra da bakım ve kontrol şeklinde devam ediyor.

İşte her ulaşım için bunu yapmanın beş temel yolu.

Varış

Bir hasta nakil işlemi sırasında bizden güncel bilgiler alabilirsiniz. Hastanız şu anda nasıl? Ambulansın şu anki yeri nedir? Belirtilen noktaya ulaşım sağlandı mı? Bu soruların cevabını bilmek, endişelerinizi ortadan kaldırır. Son varış noktanıza yakın olduğumuzda, (bir kliniğe veya hastaneye gidiliyorsa, alıcı tesisteki doktorlarla da iletişim halinde olacağız.) bir yatak hazırlamasını söyleriz. Yaklaştıkça, her şeyin hazır olup olmadığını kontrol etmek için önceden telefonla görüşürüz.

Teslim

Bireyi doktorlara teslim etmek ulaşımın önemli bir parçasıdır. Bunun mümkün olduğunca sorunsuz gerçekleşmesini sağlamak isteriz. Hastane varış noktasıysa, hasta genellikle protokolün normal bir parçası olan Acil’e götürülecektir. Ekibimiz doktorları veya sağlık görevlileri daha sonra departman ekibiyle buluşacak ve hastanızın mevcut durumu ve ihtiyaçları hakkında tam olarak kontrol sağlayacaklardır. Herhangi bir tıbbi müdahaleye veya ilaca sahip olup olmadıklarına bakılmaksızın, seyahat sırasında hastalarınızın hayati belirtilerini detaylandıran bir Tıbbi Ulaşım Raporu alacaklardır.

Çağrı üzerine

Asist Ambulans ekibi, hastanın teslim edileceği kişiye veya sağlık ekibine tam ve uygun bir şekilde teslim edildiğinden emin olana kadar oradan ayrılmayacaktır. Taşımacılıkla ilgili herhangi bir konuda yardıma ihtiyacınız olursa, ülkesine geri dönüş uzmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz. Bizimle konuşmanız gerekiyorsa çağrı veya mesaj vaka amirimiz ile size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Geri arama

Yolculuktan yaklaşık 24 ila 48 saat sonra, bireyin ne durumda olduğunu kontrol etmek için tekrar iletişimde olacağız. Hastanız rahat mı ve ihtiyaç duydukları tüm yardımı alıyor mu? Size yardımcı olabileceğimiz başka bir şey var mı? Hastalar için sorumluluk almak, yolculuk sırasında sık sık onlarla yakın ilişkiler kurduğumuz anlamına gelir. Bu yüzden ayrıldıktan sonra nasıl olduklarını bilmek isteriz.

Geri bildirim

İncelemelerden bahsetmişken, müşteri geri bildirimlerini gerçekten çok ciddiye alıyoruz. ISO 9001: 2015 kalite güvencesi akreditasyonu için müşterilerimize – iyi ya da kötü – yorumlarını belirtmelerini isteriz. Böylece hizmetlerimizi genişletmek ve geliştirmek için görüşlerini ve fikirlerini kullanabiliriz. Hastaları ve ailelerini bizimle ilgili deneyimlerini Google İşletme İncelemeler sayfasında yorumlamaya teşvik ediyoruz. Google İncelemeler sayfasında ekibimiz her bir gönderiye cevap verecektir.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This field is required.

This field is required.